Post po 2 miesiącach

Hej :3. Dawno nie było mnie na blogu (prawie dwa miesiące). Nie miałam weny do pisania, pomysłów. Po prostu nie chcę mi się prowadzić bloga. Ale go nie usuwam. Czasem będę coś wrzucać. Po weekendzie wrzucę jakieś stylizację, porobię zdjęcia w stajni i też je wrzucę :). W czerwcu jadę na CSIO5* do Sopotu, na pewno wrzucę duużo zdjęć i zdam jakąś relację. Już nie mogę się doczekać, bo:
#1 Strasznie lubię jeździć na zawody
#2 Spotkam się z koleżanką z którą nie widziałam się prawie rok
#3 W Sopocie na pewno będzie mój ulubiony polski skoczek konny- pan Jarosław Skrzyczyński, i jeszcze ma przyjechać mój ulubiony zagraniczny jeździec- Constant van Paesschen *.*. Tak się cieszę <3.
A poza tym:
#1 Byłam na rajdzie konnym. Spędziłam 5 godzin w siodle. Było super. Jedyną wadą były skutki uboczne- zakwasy
#2 Po raz pierwszy od kilku miesięcy byłam na wyścigach na Służewcu <3.
#3 Wszystko na teście szóstoklasisty zdałam na 100% :D. Tak się cieszę!
#4 Test kompetencji językowych poszedł mi dobrze, może dostanę się do wymarzonego gimnazjum.
Na koniec wstawiam kilka fajnych obrazków <3:







Źròdło: instagram.com/noellefloydstyle, pinterest 
                                                                        #Zuz

Share this:

CONVERSATION

0 komentarze:

Prześlij komentarz