Nietypowe kolory fraków jeździeckich

Oto mój pierwszy post po powrocie :p. Mam nadzieję, że się spodoba.

Najczęstsze kolory fraków na zawodach konnych to: granat, czerń, czerwień, niebieski, szary. Ale jest też wiele rzadziej spotykanych kolorów. W tym wpisie zaprezentuję i ocenić kilka z nich :3.

Koral
Spooks showjacket


Gdy po raz pierwszy zobaczyłam ten frak, nie przypadł mi on do gustu. Jeśli chodzi o strój na zawody, to lubię klasyczne, spokojnie kolory. A ten wydawał mi się strasznie jaskrawy. Ale na zdjęciach wydaję się spokojniejszy. Generalnie mi się podoba, ale wielkiego szału nie ma
Ocena: 7/10
Bordo
Cavalleria Toscana
Bordo przypadło mi do gustu. Jest to ładny, elegancki, ciekawy odcień. Podoba mi się on dużo bardziej niż koral lub zieleń, a zwłaszcza róż. Gdybym miała kupować frak, to rozważyłabym ten kolor. Bordowe fraki noszą np. reprezentanci Kataru w skokach przeszkody, albo Edwina Tops - Alexander. 
Ocena: 8/10

Zieleń




Zieleń niezbyt przypadła mi do gustu. Nie wiem nawet dlaczego, ale nie podoba mi się ten kolor. Jeśli frak jest ciemny, a kolor jest niezbyt nasycony, to jeszcze ujdzie. Jednak jaśniejsza i dość jaskrawa zieleń mi się nie podoba. Nie kupiłabym sobie zielonego fraka. W zielonych frakach jeżdżą np. reprezentanci klubu jeździeckiego Agro- Handel Śrem (np. Jarosław Skrzyczyński), reprezentacja Irlandii podczas pucharu narodów, Edwina Tops - Alexander. 
Ocena: 5/10
Róż




Nie, nie i jeszcze raz nie! Jaskrawy róż zdecydowanie nie jest elegancki i na zawodach nie prezentuje się dobrze.  Jest krzykliwy i cukierkowy.  W ostateczności ujdzie jasny spokojny róż.
Ocena: 3/10
Beż

Beżowe fraki mi się podobają. Ten kolor jest spokojny, ciepły i elegancki, a prezentuje się bardzo ciekawie. Gdybym miała kupować frak,  beż byłby jednym z moich faworytów. Jedyną znaną zawodniczką,  jaką widziałam w beżowym fraku jest Paulina Koza.
Ocena: 10/10
Niebieskoszary

Absolutnie zakochałam się w tym kolorze. Od razu mi się spodobał. Nie jest to ani typowy niebieski, ani szary, dlatego trafił do tego posta. Taki frak ma w ofercie Cavall eria Toscana.
Ocena: 10/10
Czarny z białymi rękawami



Z góry przepruszam za jakość zdjęć, ale były robione z telewizora XD. Gdy zobaczyłam ten frak, chciało mi się śmiać. Przecież to nie jest ani ładne, ani eleganckie. Takie niewiadomoco XD. Takie fraki podczas zawodów w Londynoe nosili Nicola Philippaerts i Peder Fredricson- jeźdźcy sponsorowani przez H&M. Ja bym tego na siebie nie włożyła.
Ocena:1/10

To był dość długi post. Mam nadzieję że dotrwaliście do końca :).
                                                                        #Zuz

Share this:

CONVERSATION

0 komentarze:

Prześlij komentarz