Niebieski frak Spooks na 4 sposoby- stylizacje na zawody

Przepraszam za trochę dłuższą nieobecność na blogu. Szkoła i inne tego typu rzeczy zrobiły swoje :). W ostatnim czasie mogę dodawać posty nieco rzadziej, ale to nie znaczy że kończę z blogiem. Po prostu mogą się zdarzyć sytuacje, że nie będę nic dodawać ponad tydzień, dwa tygodnie itp. Jestem w szóstej klasie, 5 kwietnia mam test szóstoklasisty i chciałabym wypaść jak najlepiej (choć próbne, do których wcale się nie uczyłam wypadły świetnie :p).
Ale tak już na temat: ponad tydzień temu, w czasie jakiejś wieczornej nudy, postanowiłam porobić stylizacje z moim zdaniem bardzo ładnym frakiem Spooks w kolorze ocean.

Zrobiłam z nim 5 stylizacji :3. Miłego oglądania.

#1

1.Kask- GPA First Lady
3,Koszula konkursowa- Penelope Leprevost Collection
4.Bryczesy-Animo Nidia
5.Rękawiczki- Samshield V-Skin
6.Strzemiona- Freejump Soft'up Pro

#2

3.Koszula konkursowa-Animo British
6.Strzemiona- Jin Stirrup
7.Oficerki-Cavallo Fortis
8.Czaprak- Equiline Logo

#3

3,Koszula konkursowa-Kingsland Belvedere
5.Rękawiczki-Roeckl Nappa
6.Strzemiona-Jin Stirrup
7.Oficerki-Petrie Aberdeen
8.Czaprak- Kingsland Elfisio

#4

3,Koszula konkursowa-Kingsland Alcoma
5,Rękawiczki-RSL Ascot
6.Strzemiona-Lorenzini Titanium
7.Oficerki-Petrie Athene
8.Czaprak-Fixdesign Horses

Share this:

CONVERSATION

0 komentarze:

Prześlij komentarz